Radi bržeg i produktivnijeg rješavanja studentskih administrativnih upita, molbi i drugih zahtjeva, na integriranom pravnom studiju Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu uvodi se elektronički sustav za podnošenje i praćenje zahtjeva. Sustavu se pristupa na adresi https://podrska.pravo.hr (prijava na sustav vrši se uporabom studentskog AAI identiteta putem poveznice Studenti - Informatičke usluge i servisi - e-podrška).

Studenti nisu dužni svoje zahtjeve postavljati uporabom ovog sustava. Sve zahtjeve i dalje je moguće podnijeti osobno putem studentske referade, na obrascima koji su dostupni na web stranicama referade.
Prednost podnošenja zahtjeva putem sustava za e-podršku je u tome što se sva komunikacija odvija elektronički. Ako je podneseni zahtjev nejasan ili je dokumentacija nepotpuna, studenti će biti brže obaviješteni da su potrebne izmjene ili nadopune, koje je opet moguće napraviti elektroničkim putem. Budući da se svaki zahtjev vodi pod jedinstvenim brojem, student podnositelj zahtjeva, administrativni djelatnici i uprava Fakulteta imaju u svakom trenutku uvid u stanje postupka.

Prijava na sustav vrši se uporabom studentskog AAI identiteta. Studenti koji nemaju AAI identitet ili se istim ne mogu koristiti i dalje mogu podnijeti svoje zahtjeve osobno putem referade. Zbog sigurnosti sustava, elektroničkim putem nije moguće postavljati zahtjeve koji se tiču samog AAI sustava (promjena lozinke i slično).

Popis obavijesti