Basic data | |||
---|---|---|---|
Casework |
Social Policy - preparatory semester - 2. semester |
9.0 | 70229 |
Lecturer in charge | Consultations | Location |
---|---|---|
prof. dr. sc. Kristina Urbanc | Wednesday 11,00 - 13,00 |
Nazorova 51, room 21 |
izv. prof. dr. sc. Marijana Kletečki Radović | Nazorova 51, room Nazorova 51, soba Nazorova 51, soba 13 |
Lecturer | Consultations | Location |
---|---|---|
izv. prof. dr. sc. Marijana Kletečki Radović (Field exercises) | Nazorova 51, room Nazorova 51, soba Nazorova 51, soba 13 | |
Luka Stanić , mag.act.soc. (Field exercises) | ||
prof. dr. sc. Kristina Urbanc (Field exercises) | Wednesday 11,00 - 13,00 |
Nazorova 51, room 21 |
Literature |
---|
REQUIRED: Urbanc, K.; Izazovi socijalnog rada s pojedincem; Alinea (2006), str |
REQUIRED: Sladović Franz, B.; Značajke procesa odlučivanja u socijalnoj skrbi za djecu; Ljetopis socijalnog rada, 18 (3) (2011), str. 439-468 |
REQUIRED: Van Oosten, N. i Van der Vlugt, I.; Rod i spol u psihosocijalnom radu - Priručnik za savjetovanje.; Društvo za psihološku pomoć (2004), str. 15-25; 69-85; 87-91 |
REQUIRED: Ajduković, M. i Ajduković, D.; Pomoć i samopomoć u skrbi za mentalno zdravlje pomagača.; Društvo za psihološku pomoć (1996), str. 3-10; 21-27; 29-37; 77-100 |
REQUIRED: Pregrad, J.; Stres, trauma i oporavak; Društvo za psihološku pomoć (1996), str. 169-176; 177-184; 185-198; 189-192; 193-200 |
REQUIRED: Ajduković, M. i Cajvert, Lj.; Supervizija psihosocijalnog rada kao specifičan oblik podrške i pomoći socijanim radnicima i drugim stručnjacima u sustavu socijalne skrbi; Ljetopis Studijskog centra socijalnog rada, 8 (2) (2001), str. 195-214 |
REQUIRED: Ajduković, M.; Refleksije o superviziji: Međunarodna perspektiva; Biblioteka socijalnog rada i Društvo za psihološkku pomoć (2009), str |
RECOMMENDED: Urbanc, K.; Medicinski, socijalni ili "neomedicinski" pristup za osobe s invaliditetom.; Ljetopis studijskog centra socijalnog rada, 12 (2) (2005), str. 321-333 |
RECOMMENDED: Ajduković, M.; Značaj supervizije zakvalitetan rad s djecom, mladima i obiteljima u sustavu socijalne skrbi; Ljetopis socijalnog rada, 14 (2) (2007), str. 339 - 354 |
RECOMMENDED: Urbanc, K., Kletečki Radović, M. i Delale, E. A.; Uključivanje i osnaživanje korisnika tijekom terenske prekse studenata socijalnog rada; Ljetopis socijalnog rada 16 (2) (2009), str. 395-423 |
RECOMMENDED: Puljiz, S.; Raditi s djecom, mladima i obitelji; Centar za djecu, mlade i obitelj Velika Gorica (2010), str. 175-213 |
Description |
---|
The course is divided into following parts: 1. General concepts related to casework (determinations, tasks, theoretical concepts, meaning of help, discrimination, empowerment, values and ethics in casework) 2. The importance and role of communication in casework. 3. Process of planned changes. 4. Supervision and other forms of help, support and learning (personal resources, the role of the helper, types and forms of protection and help). 5. Casework suitable to specific characteristics of sex and gender. 6. Current challenges of contemporary practice of casework (guest lecturers from practice, depending on needs and interests of students). |
Exam dates |
---|
11. 09. 2024.
|
Copyright 2024 - Pravni fakultet, Sveučilište u Zagrebu, sva prava pridržana. Powered by Ekorre Academic