TABELARNI PRIKAZ PLANIRANIH AKTIVNOSTI U PROJEKTU
„PRAVNI I ORGANIZACIJSKI ASPEKTI INTEGRIRANOG SVEUČILIŠTA“
PLANIRANA AKTIVNOST |
REZULTAT AKTIVNOSTI |
PLANIRANO TRAJANJE AKTIVNOSTI (U DANIMA) |
PLANIRANI DATUM POČETKA AKTIVNOSTI |
PLANIRANI DATUM ZAVRŠETKA AKTIVNOSTI |
Sastanak projektnog tima |
Formiran projektni tim |
1 |
5. veljače |
5. veljače |
Planiranje aktivnosti |
Precizno definiranje aktivnosti i podaktivnosti kroz koje će se odvijati projekt. Temelj je hodogram korišten pri prijavi projekta. |
8 |
5. veljače |
13. veljače |
Definiranje misije projekta i pretvorba misije u politiku i provedbeni plan |
Definiranje misije projekta, misija usklađena sa provedbenim planom |
8 |
5. veljače |
13. veljače |
Sastanci s relevantnim institucijama |
Utvrđen interes relevantnih institucija (sveučilišta i općenito visoka učilišta) koje bi se mogle uključiti u projekt |
10 |
13. veljače |
23. veljače |
Prezentacija projekta i plana aktivnosti |
Predstavljanje projekta, njegovih ciljeva i načina provođenja institucijama koje su potencijalni korisnici rezultata projekta |
5 |
23. veljače |
1. ožujka |
Prikupljanje podataka relevantnih za uspješnu realizaciju projekta |
Komparativni prikaz analize statuta i drugih relevantnih akata svih hrvatskih sveučilišta |
30 |
1. ožujka |
30. ožujka |
Iniciranje sustava praćenja integracijskih procesa na hrvatskim sveučilištima |
Izvještaj o dosadašnjoj provedbi integracijskih procesa na sveučilištima |
30 |
1. travnja |
30. travnja |
Prvi seminar |
Pisana procjena učinkovitosti postojećih organizacijskih modela s obzirom na stupanj funkcionalne integriranosti pojedinog sveučilišta |
3 |
3. svibnja |
5. svibnja |
Posjet inozemnim sveučilištima (Graz, Ljubljana, Oslo) |
Pisano izvješće o rezultatima posjeta) |
30 |
5. svibnja |
5. lipnja |
Izrada odgovarajuće dokumentacije i procedura |
Kontinuirana izrada odgovarajuće dokumentacije i procedura |
100 |
20. ožujka |
2. srpnja |
Drugi seminar |
Pisano izvješće o provedbi integracijskih procesa na hrvatskim i inozemnim sveučilištima – komparativni prikaz |
3 |
14. lipnja |
16. lipnja |
Izrada polugodišnjeg izvješća |
Polugodišnji izvještaj za NZZ |
7 |
30. kolovoza |
7. rujna |
Rad na strateškim dokumentima sustava za praćenje integracijskih procesa |
Razmjena metodologija za definiranje provedbe i ciljeva praćenja integracijskih procesa. Izrada programa rada Ureda. |
75 |
2. srpnja |
15. listopada |
Nabava opreme Ureda sredstvima projekta |
Opremanje Ureda |
5 |
15. listopada |
20. listopada |
Izrada i održavanje web portala |
Izrada web portala |
150 |
2. svibnja |
2. listopada |
Edukacija osoblja |
Kontinuirana edukacija nastavnog i nenastavnog osoblja uključenog u integracijske procese |
10 |
20. listopada |
2. studenoga |
Treći seminar |
Pisano izvješće o rezultatima uspostave financijsko-računovodstvenog informacijskog sustava praćenja integracijskih procesa na hrvatskim sveučilištima |
3 |
5. studenoga |
7. studenoga |
Priprema javnih prezentacija |
Prezentacije kojima će se projekt popularizirati i predstaviti javnosti |
15 |
9. studenoga |
24. studenoga |
Preporuke institucijama visokog obrazovanja za strateško planiranje i provedbu integracijskih procesa |
Preporuke institucijama visokog obrazovanja za strateško planiranje i provedbu integracijskih procesa |
20 |
26. studenoga |
15. prosinca |
Četvrti seminar |
Predlaganje optimalnih modela hrvatskim sveučilištima te izrada hodograma potrebnih promjena na razini sveučilišnih akata i na razini pravnog sustava RH |
3 |
10. siječnja |
12. siječnja |
Edukacija osoblja |
Radionice za nastavno i nenastavno osoblje |
4 |
14. siječnja |
17. siječnja |
Prezentacija rezultata projekta |
Predstavljanje konačnih rezultata projekta |
2 |
21. siječnja |
22. siječnja |
Evaluacija rezultata projekta |
Evaluacija postignutoga |
15 |
10. siječnja |
25. siječnja |
Završni izvještaj |
Završni izvještaj za NZZ |
20 |
11. siječnja |
31. siječnja |